Hedef kitleniz ile aranızdaki bağı güçlendirmek için

MARCOM MEDYA

®

KEŞFET!

DİJİTAL & KONVANSİYONEL

MEDYA PARTNER

Müşterilerimizin pazarlama ekiplerinin bir parçası gibi hareket ederek; indoor, outdoor, sinema-televizyon, radyo, gazete-dergi, transit reklam mecraları ve direkt pazarlama faaliyetleri dâhil olmak üzere tüm mecralarda kampanyalarınızı yürütüyoruz. Tüm medya alanlarındaki aktivitelerinizi ölçülebilir iş sonuçlarına dönüştürerek doğru hedef kitle ile markanızı bir araya getirmeyi hedefliyoruz.

Bir medya ajansından beklenen standart satınalma-planlama hizmetlerinin dışında, marka ihtiyacına yönelik olabilecek her temas noktasında, 360 derece projeler çalışarak ve uygulamalar yaparak sizlere hizmet sunuyoruz.

MEDYA HİZMETLERİMİZ

Uzun yılların birikimi ve tecrübesinden yararlanarak iş ortağı olduğumuz kurum ve kuruluşlara etkinlik ve organizasyon süreçlerinin tümünde destek oluyoruz. Bir etkinlik organizasyonunda ihtiyaç duydukları her alanda taleplerine en efektif şekilde karşılık veriyor ve anahtar teslim hizmet verebiliyoruz.

TELEVİZYON REKLAMLARI
HAVAALANI REKLAMLARI
SİTE REKLAMLARI
DİJİTAL REKLAMLAR
Doğru hedef kitle ile markanızı bir araya getiriyor...
Müşteriler ile aranızdaki bağı güçlendiriyoruz.
Kaliteden ödün vermeden ve maliyet odaklı hizmetler sunuyoruz.

İşletme ile hedef kitleniz (Müşterileriniz, Çalışanlarınız, Bayileriniz…) arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı oluyoruz.

Stratejik Planlama

Hedef Kitle Analizi

Medya Planlama

Medya Satınalma

Raporlama

Prodüksiyon Hizmetleri

Medya, İletişim ve Pazarlama Sektörünün yayın platformu

Marcomturkiye.com

MarcomTurkiye.com, Pazarlama, İletişim, Reklam, Marka, Dijital, İş Dünyası, Sektörel, Teknoloji, Girişimcilik, İnovasyon gibi bir çok alanda paylaşım yapan bir platform olarak hayata geçirilmiştir. Sektörün tüm bileşenleri ile güçlü ve kaliteli içerik üretmeyi hedeflemektedir.

Pazarlamanın tüm bileşenlerin gelişimine katkı sağlamak, sektörel olarak birlikte kalkınmaya katkıda bulunmaktadır.

Müşterilerimiz ile bu platformda bir araya gelmeyi seviyoruz.

İLETİŞİME GEÇİN!
GÜNCEL PAYLAŞIMLAR
2023’te etkinliklerinizi öne çıkaracak 13 kurumsal etkinlik trendi
Kurumsal etkinlik trendleri son yıllarda hızla değişti. Ve 2023'e yaklaşırken sizi bekleyenlere hazır olmanız gerekiyor....
Etkinlik Yönetimi Terminolojisi
A Açık Stant: Stantta dışarıdan görünmeyi engelleyen hiçbir unsurun bulunmadığı stant türü. Ada Stant: Dört...
NE DÜŞÜNÜYORLAR!

Bize güvenin, çok uzun süre aradık ve diğer ekipleri, serbest çalışanları ve dış kaynak şirketlerini test etmek için çok fazla boşa bütçe harcadık. Sonunda doğru ekibi bulduk.

C. Kurur
Marketing Manager

Birlikte yaptığımız tüm çalışmalarda sorunsuz ve verimli sonuçlar aldık. Başarılı ve sonuç odaklı.

G. Aydoğdu
Genel Müdür

Etkinlik yönetimi ve pazarlama alanında geniş kapsamlı hizmet verebilme kabiliyeti olan başarılı bir çözüm ortağı arıyorsanız doğru yerdesiniz.

H. Bölük
CEO
FORMU DOLDURARAK TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİRSİNİZ.
PROJENİZ İÇİN TEKLİF ALMAK İSTER MİSİNİZ?